tuvstarrvintage.blogg.se

Vintage, second hand, entreprenörskap och vardag.

Slottskogen

Publicerad 2014-06-07 14:25:03 i Allmänt, Second Hand, Vintagemode,

Idag smet jag iväg på bakluckeloppis i Slottskogen. Jag startade nog i rätt ände för min inköpsbudget var nästan slut efter tio minuter. Av dam nummer ett köpte jag åtta 60-70-talsklänningar, sen ett par Maud Fredin Fredholm-klänningar på olika håll, en kinesisk sidenklänning, blommiga hippiejeans, en fantastisk långkjol, två retrobonader, bland annat Ullas, mm. Bakom mig fick jag lämna massa fint tyvärr, märkeskläder, Gudrun Sjödén... En underbart solig dag dessutom. Helst skulle jag vilja pyssla och jobba med kläderna på momangen, men idag ska vi på inflyttningsfest och imorgon ut på havet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela